Wednesday, December 8, 2010

dikacau hantu?sakat?

dem baru baru ni aku balik kampung
kadang kadang aku dah tak tau nak watpe
aku lepak la kat luar
yakni balkoni bilik mak aku
time ni mak aku tak balik lagi
tengah tengah bosan tu eh lupe plak time tu pukul 3 pagi
tibe tibe secare tak tahu menahu camne aku dengar bunyi orang berjalan and tendang kayu
eh pahal plak ni dalam kecuakan itu aku tros lepak dekat ngan pintu bilik
by the time tb tb camne tah aku teringat gambar pocong kat dalam akhbar metro or harian aku tak pasti
so dengan serta merta aku gigil
so nak dipendekan cerita klimaks nye angklung berbunyi
padahal takde pun angin...aku pun dengan segera masuk dalam bilik kelubung dalam selimut
omg pastu aku tertidur esok cam takde ape ape
so keseimpulanye jangan la berani lepak kat luar
tambah tambah sorang and kawasan hutan zzz

0 comments:

Post a Comment